Servicii incluse
9695 si-a propus să devină cel mai cunoscut număr privat, pentru apeluri de urgenţă al românilor, prin calitatea serviciilor de asistenta rutiera am reusit sa schimbam percepțiile soferilor români asupra asistenței rutiere.
studiu asistenta rutiera
Cardurile 9695 sunt garantia ta ca nu iti vei petrece o zi intreaga pe marginea soselei asteptand sa opreasca cineva sa te ajute in eventualitatea producerii unui eveniment neplacut, cum ar fi:
lipsa combustibil /
alimentare gresita
lipsa cheie / blocare
sistem de inchidere
9695 este aproape de dumneavoastra chiar daca este vorba de o simpla pană, o alimentare gresita cu carburant sau chiar daca bateria a ramas fara curent. Aflați mai multe despre serviciile noastre de asistență rutieră valabile in Europa si Romania:
Beneficii de baza
-
Serviciul "START"
-
Incercarea de repunere in stare de functionare a vehiculului daca prezinta probleme tehnice pe drumurile publice. Acest serviciu este oferit in limitele tehnice pe care le permite dotarea masinii de interventie precum si limitele impuse de natura defectiunii si acopera costurile deplasarii echipei de interventie la locul imobilizarii autovehiculului. Se acopera si costul pieselor de schimb pana la maxim 100 de RON . Serviciul se considera „tractare” daca defectiunea aparuta la autovehicul nu se poate remedia pe loc.
-
Serviciul "DEFECTIUNE TEHNICA"
-
-
Serviciul "TRACTARE"
-
Pentru evenimente produse pe drumurile publice, se asigura transportul vehiculului daca acesta este imobilizat ca urmare a unui eveniment acoperit. Tractarea se face pana la cea mai apropiata unitate service auto de locul producerii evenimentului.
-
Serviciul "TRACTARE LA DOMICILIU"
-
La solicitarea abonatului autovehiculul poate fi transportat la o o unitate service din localitatea de domiciliu sau alta unitate service agreata de abonat in limita distantei mentionata in contract.
-
Serviciul "PARCARE"
-
In cazul în care timpul de reparație al vehiculului depășește 8 ore sau vehicul trebuie să fie depozitat in asteptarea tractarii, 9695 va acoperi taxele de parcare, pentru o perioada de maxim 3 zile, 250 lei/eveniment.
-
Serviciul "PANA DE CARBURANT"
-
In cazul in care autovehiculul ce face obiectul contractului este imobilizat datorita lipsei de combustibil, acesta va fi tractat pana la cel mai apropiat furnizor de combustibil.
-
Serviciul "PANA DE CAUCIUC"
-
Consta in serviciul de inlocuire a pneului in caz de pana. In cazul in care autovehiculul nu are pneu de rezerva sau pana nu poate fi remediata pe loc, autovehiculul va fi tractat pana in cel mai apropiat atelier la care se poate remedia pe cheltuiala abonatului respectiva problema.
-
Serviciul "DEBLOCARE"
-
In situatia in care cheia de pornire ramane blocata in incinta autovehiculului sau in situatia blocarii sistemul de inchidere a autovehiculului, 9695 va organiza interventia la fata locului a unei echipe specializate pentru deblocarea autovehiculului. Serviciul se considera „tractare” daca deblocarea autovehiculului nu este posibila pe loc.
Servicii suplimentare la alegere
daca reparatia dureaza mai mult de 8 ore si se face la o distanta de peste 50 Km de domiciliul detinatorului de card
-
Serviciul "TAXI"
-
În cazul în care evenimentul acoperit se produce la o distanţă mai mare de 50 km decât cea de domiciliu, 9695 acoperă transportul în regim taxi a persoanelor aflate în autovehicul.
-
Serviciul "TRANSPORT"
-
În cazul in care evenimentul acoperit se produce la o distanţă mai mare de 50 km decât cea de domiciliu, 9695 va organiza transportul şoferului şi a pasagerilor până la destinaţia iniţială a acestora sau până in localitatea de domiciliu.Transportul se va face cu trenul (la clasa I) sau, pentru distanţe mai mari de 1.000 km, cu avionul (la clasa economic).
-
Serviciul "CAZARE"
-
Pe perioada reparaţiei vehiculului ca urmare a unui eveniment acoperit, 9695 va organiza şi va acoperi cheltuielile efectuate pentru cazarea şoferului şi a pasagerilor din autovehicul la un hotel de 3 stele, dar nu mai mult de 3 nopţi. Costurile cu micul dejun sau alte consumatii nu sunt incluse.
-
Serviciul "ÎNLOCUIREA AUTOVEHICULULUI"
-
În cazul in care evenimentul acoperit se produce la o distanţă mai mare de 50 km decât cea de domiciliu, pe perioada reparaţiei autovehiculului, 9695 va organiza înlocuirea vehiculului avariat/defect cu un alt vehicul închiriat, din aceeaşi categorie, dacă acest serviciu este disponibil pe plan local.
Servicii oferite doar in situatia in care evenimentul este in afara Romaniei
-
Serviciul "REPATRIEREA VEHICULULUI"
-
În situatia în care evenimentul acoperit s-a produs în afara României, daca se dovedeşte că repararea locală a vehiculului este imposibil de efectuat într-un termen de maxim 10 zile calendaristice, 9695 va organiza transferul autovehiculului in Romania la o unitate service indicata de Abonat.
Servicii de consultanta si informare
-
Serviciul "ALERTE / INFORMARE"
-
9695 va informa abonatul despre data expirarii pentru: ITP, RCA, CASCO si Rovigneta.
-
-
Consultanta la deschiderea unui dosar de dauna auto – RCA si CASCO.
-